Οι 5 πιο σημαντικές αλλαγές στα Google Ads

1. Discovery Ads με swipe up

Τον περασμένο Σεπτέμβρη η Google ανακοίνωσε το Google Discover που αποδεικνύει ότι το news feed ακόμα καλά κρατεί. Τώρα, προσθέτει και ένα νέο τύπο διαφήμισης, τα Discovery Ads.

google discovery ads

Πηγή: searchengineland.com

Τα Discovery Ads έχουν τη μορφή image carousel, επιτρέπουν τη λειτουργία swipe και προσφέρουν μεγάλο reach αφού μπορείτε να τα “σερβίρετε” σε διάφορα placements, όπως το home feed του YouTube, το promotions tab του Gmail και στο feed του Google Discover. To μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι ότι μέσω machine learning, σε βάθος χρόνου, θα μπορούν να προβάλλουν την καλύτερη διαφήμιση στο κοινό, τη στιγμή που είναι ανοιχτό να ανακαλύψει κάτι νέο.

2. Gallery Ads με έμφαση στο εικαστικό

Τόσο με τα Discovery Ads όσο και με τα Gallery Ads είναι προφανές ότι η Google προσπαθεί να μιμηθεί τους τύπους διαφημίσεων που έχουν απήχηση στα social media, συνδυάζοντας έτσι την πρόθεση της αναζήτησης με ένα πιο interactive και ενδιαφέρον visual ad format.

Συνδυάζοντας μια δυνατή εικόνα με ένα δυνατό λεκτικό οι marketers μπορούν πλέον να προσεγγίζουν τους εν δυνάμει πελάτες με ένα πιο αποτελεσματικό μήνυμα στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Άρα, πλέον μπορούμε να προβάλλουμε διαφημίσεις την ίδια στιγμή που πραγματοποιείται η αναζήτηση για σχετικά keywords χρησιμοποιώντας πολλές δυνατές εικόνες στις οποίες είναι δύσκολο κανείς να αντισταθεί και να μην κάνει το επιθυμητό κλικ.

Σύμφωνα με τη Google, αυτός ο νέος τύπος διαφημίσεων κατά μέσο όρο έχει παρουσιάσει αύξηση της τάξης του 25% στα user interactions!

3. Νέα Features στο Smart Bidding

Το Smart Bidding είναι τρανό παράδειγμα των δυνατοτήτων του machine learning ως προς το ότι μπορεί να αναγνωρίζει κάποια μοτίβα στα δεδομένα που συλλέγονται και να λαμβάνει εμπεριστατωμένες αποφάσεις με βάση αυτά. Μέσω του smart bidding μπορεί κανείς να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τα bids είτε για conversions είτε για την αξία του conversion (conversion value).

Tα νέα features που ανακοινώθηκαν είναι:

  • Bidding σε conversion goals σε επίπεδο καμπάνιας: Πλέον μπορεί να γίνει βελτιστοποίηση των bids της καμπάνιας για έναν συγκεκριμένο στόχο
  • Conversion action sets για διαφορετικές καμπάνιες: Δημιουργία διαφόρων σετ με τα επιθυμητά conversions για βελτιστοποίηση των bids σε διάφορες καμπάνιες
  • Προσαρμογές με βάση το seasonality: Σε περίπτωση κάποιου event που αναμένεται να αυξήσει τα conversions για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πλέον μπορεί το bid να προσαρμοστεί και να επιστρέψει στο κανονικό μετά τη λήξη.


4. Εργαλείο για την ανάπτυξη του κοινού

Ακόμα ένα feature του Facebook που φέρνει τώρα και η Google είναι τα lookalike audiences. To νέο Audience Expansion Tool επιτρέπει την προβολή των διαφημίσεων σε κοινά που δρουν παρόμοια με τα κοινά που βρίσκονται στο Custom Audience. Το πλεονέκτημα εδώ είναι ξεκάθαρο! Πλέον, υπάρχει η δυνατότητα αύξησης του reach των διαφημίσεων.

5. Showcase Shopping Ads διαθέσιμα για προβολή σε διάφορα σημεία

Τα Showcase Shopping Ads δημιουργήθηκαν για να προσελκύσουν το κοινό που οι αναζητήσεις του δείχνουν ότι θέλει να ανακαλύψει νέα προϊόντα.

showcase shopping ads

Πηγή: support.google.com

Ο συγκεκριμένος τύπος διαφήμισης μεταφέρει τον χρήστη σε έναν κατάλογο με σχετικά προϊόντα, τα οποία σχετίζονται με την αναζήτησή του και που μπορεί να οδηγήσουν σε μια αγορά. Αυτός ο τύπος διαφήμισης θα μπορεί σύντομα να προβληθεί και σε περιβάλλον YouTube, στα αποτελέσματα του Google Discover και στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνας, διευρύνοντας έτσι τις δυνατότητες.

πηγή : blog.wedia.gr